Hoeveel bedragen de verzendkosten?

België:

Bij een bestelling vanaf € 75,00 (inclusief BTW) betaal je geen verzendkosten. Indien jouw totaalbedrag (inclusief BTW) kleiner is dan € 75,00 betaal je slechts een bijdrage van € 2,50. Indien je de bestelling zelf afhaalt, dienen er geen verzendingskosten betaald te worden. Dit kan enkel na telefonische afspraak. De bestelling moet op voorhand via de webwinkel betaald worden.

Nederland:

Bij een bestelling vanaf € 125,00 (inclusief BTW) betaal je geen verzendkosten.   Indien jouw totaalbedrag (inclusief BTW) kleiner is dan € 125,00 betaal je een bijdrage van € 15,00. Indien je de bestelling zelf afhaalt, dienen er geen verzendingskosten betaald te worden. Dit kan enkel na telefonische afspraak. De bestelling moet op voorhand via de webwinkel betaald worden.

 

Wanneer ontvang ik mijn pakketje?

Wij doen ons uiterste best om het pakketje binnen 3 werkdagen te bezorgen.

 

Hoeveel bedragen de retourkosten en hoe gaat dit te werk?

Indien je niet tevreden bent met jouw aankoop kan je deze binnen de 8 dagen na ontvangst terugsturen.
Het verzenden dient te gebeuren op eigen kosten.

Na ontvangst van jouw pakket, wordt het aankoopbedrag binnen de 30 werkdagen terugbetaald.

Opgelet: volgende artikelen worden niet teruggenomen:

– door de consument beschadigde artikelen
– reeds gebruikte artikelen
– artikelen waar het etiket niet meer aanwezig is
– bevuilde artikelen of artikelen die geuren van parfum of dergelijke bevatten
– artikelen die door hun aard niet kunnen teruggezonden worden
– artikelen die op maat van de klant gemaakt zijn
– onvolledige artikelen

 

Hebben jullie een fysieke winkel?

Neen, wij hebben enkel een webshop.

Indien je een bepaald product toch graag komt bekijken, kan dit, maar enkel op afspraak via mail of telefonisch.

 

Kunnen aangekochte artikelen geruild worden?

Neen, je volgt gewoon het retourproces en plaatst een nieuwe bestelling.

 

Zien de artikelen die ik ontvang er identiek hetzelfde uit als op jullie website?

We streven ernaar om onze producten dezelfde vorm en look te geven als de unieke authentieke producten. Om deze authentieke look te creëren, kan het zijn dat roestvlekken verschijnen op het product. Ook willen we benadrukken dat het glaswerk in vorm, kleur en structuur kan verschillen omdat dit handmatig vervaardigd werd.

Alle artikelen worden zo waarheidsgetrouw mogelijk gefotografeerd en weergegeven op onze website. Soms kunnen kleuren lichtjes verschillen door studiobelichting of monitorinstellingen. Indien je hierover vragen hebt, kan je ons contacteren. Indien je een bepaald product toch graag komt bekijken, kan dit, maar enkel op afspraak via mail of telefonisch.

 

Kan ik een bestelling annuleren?

Indien je reeds betaald heeft voor jouw bestelling, wordt deze doorgegeven aan onze verzendafdeling, wij kunnen deze niet meer annuleren.
Het retourneren dient te gebeuren op eigen kosten.Wij betalen jou de artikelprijs terug na ontvangst van het pakketje.

 

Is mijn bestelling correct verwerkt?

Je ontvangt automatisch een bevestigingsmail na verwerking van uw bestelling.
Vaak komen bevestigingsmailtjes terecht in de spam-inbox, dus best deze ook even controleren.
Indien je deze niet ontvangen heeft, kan je ons contacteren op info@decoshanel.be 

 

Is mijn pakket reeds verzonden?

Je kan het pakje traceren adhv je bestelnummer: http://www.bpost.be/track/

 

Het artikel dat ik ontvangen heb is beschadigd of het verkeerde artikel werd geleverd?

Beschadigde artikelen moeten binnen de 24 uur na levering per mail of telefonisch aan Deco Shanel gemeld worden. Indien deze termijn overschreden wordt, kunnen wij geen terugbetaling garanderen. Gelieve dit te melden via info@decoshanel.be  . Wij zoeken hiervoor zo snel mogelijk een oplossing.